خط کامل فرآوری و بسته بندی مایعات شوینده

تولید و راه اندازی خط فرآوری و بسته بندی مایع ظرفشویی و دستشویی

خط فرآوری و بسته بندی مایعات شوینده مانند :

مایع لباسشویی و ظرفشویی- سفید کننده -گاز پاک کن- شیشه شوی- لکه بر- نرم کننده- شامپو فرش- پاک کننده های سطوح و …

شرح فرآوری مایعات شونده توسط میکسر های این شرکت:

اجزای مایعات شوینده معمولاً به صورت مایع می باشد و به صورت مایع ذخیره و استفاده میشود در بعضی موارد ممکن است مواد به صورت پودر باشند که در این

حالت حل شده و برای اندازه گیری راحت تر به صورت مایع در می آیند مواد اولیه مایع ظرفشویی شامل آب و کاستیک سودا در مخازن ذخیره نگهداری میشوند.

آب ماده اصلی مایع شوینده است که می باید در محل کارخانه از آب چاه و لوله کشی به وسیله سیستم تصفیه مناسب فرآوری و ذخیره شود.

مواد اولیه می باید از مخازن ذخیره به میکسر های اصلی خط در حجم های معین منتقل و میکس شود.

واکنش اصلی در میکسر خنثی سازی LABSA با کاستیک سودا  می باشد.

پروسه حدوداً ۹۰ الی ۱۲۰ دقیقه زمان میبرد میکس نهایی مایعی کاملاً همگن و پایدار می باشد در آخر به محصول غلیظ کننده و تنظیم کننده PH اضافه می‌شود تا

ویسکوزیته و PH مورد نظر برسد.

پس از میکس مایع شوینده می باید ذخیره شود تا مدت ۵ الی ۱۲ ساعت نشت حباب های متصل از میکس از مایع جدا شوند.

شرح فرآیند بسته بندی مایعات شونده توسط ماشین آلات این شرکت:

پس از این مرحله بسته بندی آغاز می شود.

جانمایی های مختلفی بسته به فضای موجود و طراحی خط وجود دارد فرآوری می تواند در طبقه دوم و بسته بندی در طبقه اول انجام شود  و یا برای میکسر و

مخازن از بلندی استفاده کرد در این صورت از تعداد پمپ های انتقال کم میشود.

معمولاً برای مایع ظرفشویی میکسرها ۵۰۰۰ لیتری و ذخیرها نیز در همین حجم میباشند.

نوع ماشین های لازم برای بسته بندی به نوع بسته بندی و ظرفیت خط بستگی دارد کاراصنعت خطوط مختلفی را از پرکن های نیمه اتوماتیک دو نازله تا ۱۲ نازله

اتوماتیک ، انواع برچسب زن گرد،تخت ، تخت دو طرفه، برچسب از نوع شیرینک لیبل و دربند های مختلفی از نوع پیچی و یا فشاری را برای بسته بندی پیشنهاد می دهد.

در انتهای خط پس از دربند از چاپگرهای جوهر افشان برای چاپ روی بدنه… استفاده  میشود بسته بندی می تواند در گالن نیز باشد.

محصول در نهایت داخل کارتون چیده می شود و خریدار می تواند از دستگاه کارتن چسب زن استفاده کند.

کارا صنعت از معدود شرکت های ایرانی است که توانایی طراحی و ساخت کل خط (به غیر از سیستم فرآوری آب که اصولاً از نوع محصولات این شرکت نمیباشد)

را دارد و در این زمینه دارای سابقه بیش از سی سال و بزرگترین شرکت های شوینده ایرانی را در لیست رفرنس های خود دارد.

بسته به نوع مایع شوینده و غلظت آن ممکن است میکسر های مختلفی به کار گرفته شود. میکسر مایع سفید کننده معمولاً دارای بدنه پلاستیکی و همزن پرتابل قابل نصب روی آن می باشد شکل پره های همزن میکسر ها نیز بسته به انواع پاک کننده طراحی و اجرا می شود.

ماشین آلات بکار رفته در خط تولید مایعات شوینده ، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی ، شامپو و …

میکسر های تک ، دو و سه جداره MX-MXD:

انواع میکسر تک و دو جداره و راکتور استنلس استیل با طرح و اندازه استاندارد از ۲۰ الی ۱۰۰۰۰ لیتری و یا با ابعاد سفارشی مشتری از جمل محصولات این شرکت می باشد.

پرکن دو تا شش نازله سیلندر پیستونی: 

پرکن سیلندر و پیستونی در انواع ۲و ۴ و ۶ نازله کاملاً اتوماتیک ، مناسب برای انواع مایعات دارویی ، خوراکی ، شامپو و مایع ظرفشویی تا غلظت۱۰۰۰۰CPسیلندر و پیستونی در اندازه های ۱۰۰cc و  ۳۰۰CCو ۶۰۰cc و ۱۰۰۰CCقابل سفارش است .

حجم تزریق  بسته به اندازه سیلندر و پیستون قابل تنظیم می باشد .

دربند تمام اتوماتیک CAPR-CAPP: 

موارد استفاده دستگاه دربند تمام اتوماتیک : دربندی پیچی  ، پیلفر پروف ، ویال ROLL ON و با پرسی انواع ظروف پلاستیکی ، شیشه ای و یا فلزی در صنایع دارویی ، غذایی و بهداشتی. دستگاه دربند ، دارای کاسه لرزان BOWL FEEDER یا کاسه روتاری (بسته به نوع درب )و شوت برای تغذیه اتوماتیک درب با سرعت قابل تنظیم  از طریق دیمر و با پایه مستقل از دستگاه دربند می باشد . ظروف بوسیله  اسپراکت پلاستیکی از کانوایر به انتهای شوت منتقل  و پس از درگیری با درب در ایستگاه بعدی بوسیله کله گی مخصوص درب روی ظروف بسته می شود .

شرینک پک تمام اتوماتیک SHR615:

حمل ، جمع کردن و پیچیدن ظروف در فیلم شیرینگ و سپس شیرینگ گرم آنها در فیلم PE و PVC با استفاده از کارتن ، نیم کارتن و یا بدون آن .ماشین دارای رول بازکن اتوماتیک و کنترل PLC بوده و از بهترین قطعات برقی و مکانیکی مطابق با استانداردهای اروپایی در آن استفاده شده است .

دوره گارانتی دستگاه های خط تولیدمایعات شوینده کاراصنعت ۱۲ ماه و خدمات بعد از فروش ۱۰ سال از زمان حمل می باشد.

ماشین آلات راه اندازی خط تولید مایعات شوینده توسط کاراصنعت طراحی،ساخته ، راه اندازی و نصب می شود.

برای اطلاعات بیشتر در حوزه راه اندازی خط مایعات شوینده  می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید  ۴۴۹۲۲۷۰۰-۰۲۱    ۰۹۱۰۱۱۰۰۲۳۰

برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت با ما در تماس باشید.

خط تولید پودر لباسشویی

برای مشاهده ماشین آلات ،دستگاه ها و تجهیزات راه اندازی خط تولید پودر لباسشویی و خط تولید پودر ظرفشویی روی عکس زیر کلیک نمایید.