پرکن روتاری ۱۸ نازله – FC4500

پرکن روتاری ۱۸ نازله – FC4500 مناسب پرکردن و دربندی تمام اتوماتیک انواع مایعات رقیق مانند آب ، دوغ ، شیر ، آب میوه ، سرکه ، عرقیات ، آبلیمو در صنایع غذایی و انواع سموم مایع و سایر مایعات در صنایع شیمیایی میباشد .

ظرف می تواند PET ، شیشه ای و یا از سایر مواد پلاستیکی از حجم ۲۰۰cc الی ۲۰۰۰cc باشد .

ماشین پر کن و دربند دارای ۱۸ نازل پرکن و ۶ هد دربند است که هد می تواند برای درب پیچی پلاستیکی و یا PILFERPROOF باشد . کلیة قسمتهای در تماس با مواد از جنس استنلس استیل و کلیة سطوح ماشینپرکن روتاری ۱۸ نازله – FC4500  با ورق استنلس استیل روکش شده است . اسکلت ماشین پرکن با رنگ اپوکسی روکش شده و ماشین منطبق با بالاترین استانداردهای صنایع غذایی و دارویی است . کلیة نازلها براحتی از مخزن روتاری مواد جدا شده و قابل شستشو است . همچنین مخزن مواد دارای قابلیت CIP و شستشو بودن و دارای کنترل سطح اتوماتیک با قابلیت فرمان به پمپ انتقال از مخازن اصلی است . کلیة قطعات سیستم محرک و انتقال حرکت از بهترین فولادهای آلیاژی و سایر قطعات برقی و مکانیکی از بهنرین انواع اروپایی می باشند.

کلیه قسمتهای ماشین پرکن و دربند کلاَ مکانیکی و از هوای فشرده استفاده نشده است . ظرفها پس از قرار گرفتن روی کانوایر از طریق مارپیچ تغذیه کننده به Star wheelورودی پرکن منتقل و سپس با قرار گرفتن روی کفه های دوار و بالا برنده با فشردن نازل مسیر عبور مواد را باز میکند و همزمان با تخلیه هوای داخل ظرف مایع به داخل آن سرازیر میشود .

عمل پرکردن بدون تماس مایع با هوا و در فضای بسته انجام میشود و بلافاصله پس از آن دربندی انجام میشود .

ظرفهای پرشده سپس از طریق یک Star wheel مجزا به قسمت دربند منتقل شده و دربها که پس از انتقال توسط سورتر و شوت با ظرف درگیر شده است ، بوسیلة هدهای مغناطیسی با طرح جدید روی ظرف بسته میشود و مجددا بوسیلة Star wheel انتهایی روی کانوایر خروجی منتقل میشوند.

سرعت دستگاه پرکن و دربند بوسیلة اینورتور قابل تغییر و برای PET یک و نیم لیتری ۴۵۰۰ ظرف در ساعت است .

مشخصات فنی ماشین پرکن روتاری ۱۸ نازله - FC4500
ابعاد
mm
20000*2500*30000
وزن
KG
2900
سرعت در ساعت
2000-4500
قطر ظرف
mm
40-100
ارتفاع ظرف
mm
150-350
حجم ظرف
cc
200-2000
برق صنعتی
10A
۴KW
مدل
FC4500

مشاوره و خرید

برای مشاوره و خرید ماشین پرکن روتاری ۱۸ نازله – FC4500 با شماره تلفن ۱ الی ۴۴۹۲۲۷۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید!