سیستم فیلتراسیون تحت خلا روغن خوراکی سری COP

از این دستگاه سیستم فیلتراسیون تحت خلا روغن خوراکی سری COP بطور خاص برای تصفیه مستعمل دستگاه سرخ کن ،روغن نارگیل ، روغن دانه های گیاهی ، روغن  و روغن حیوانی استفاده می شود. دستگاه کاملاً ذرات،بو،آب ،اسید و الکل موجود در روغن را از بین می برد. روغن تصفیه شده تمیز، زلال وخوش بو می باشد. این دستگاه سیستم فیلتراسیون تحت خلا روغن خوراکی سری COP برای استفاده در کارخانه های تهیه مواد غذایی سرخ شده ، روغن کشی ، کارخانه روغن سرخ کردنی ، کارخانه سبزی سرخ کنی و کارگاه های جمع آوری روغن مصرف شده مناسب می باشد. با توجه به کاربردهای مختلف روغن تصفیه شده، میتوان از بدنه استنلس استیل برای مصارف خوراکی و کربن استیل  برای مصارف صنعتی استفاده کرد . سیستم با توجه به نیاز مشتری می تواند بصورت ثابت و یا متحرک باشد.

ویژگی ها :

  •    سیستم وکیوم با راندمان بالا, آب زدایی , بی بو کردن و حذف ناخالصی ها را انجام میدهد.
  •   دارای سیستم back  flush که بطور اتوماتیک ناخالصیها را از بین می برد.
  •   دارای فیلتر استنلس استیل  که خاصیت ضد خورندگی دارد. دقت بالا برای از بین بردن ناخالصی ها  .و حجم بالا برای ذخیره ناخالصی ها  .
  •   دارای سیستم منحصر به فرد برای از بین بردن گاز و آب  موجود در روغن. استفاده از سیستم تبخیر۳D و تبخیر لایه نازک که بسرعت رده های  آب ,محلول آب و گاز  را با استفاده از تکنولوژی جداسازی آب از روغن جدا می کند.
  •   دستگاه سیستم فیلتراسیون تحت خلا روغن خوراکی سری COP با کارکرد بالا, راحت و مطمئن .








<0.4[/av_cell][/av_row] [av_row row_style='' av_uid='av-c7pcoy'][av_cell col_style='avia-center-col' av_uid='av-b8ezo2']میزان وکیوم(Mpa)[/av_cell][av_cell col_style='avia-center-col' av_uid='av-9rg9oy'] 0.095- 0.06-[/av_cell][/av_row] [av_row row_style='' av_uid='av-7my2gi'][av_cell col_style='avia-center-col' av_uid='av-5g0f2q']ظرفیت(L/Min)[/av_cell][av_cell col_style='avia-center-col' av_uid='av-4ntraq']10[/av_cell][/av_row] [/av_table] [av_icon_box position='left' boxed='' icon='ue854' font='entypo-fontello' title='مشاوره و خرید' link='page,4507' linktarget='_blank' linkelement='both' font_color='' custom_title='' custom_content='' color='' custom_bg='' custom_font='' custom_border='' av_uid='av-2wh0te'] برای مشاوره و خرید فیلتراسیون تحت خلا روغن خوراکی سری COP با شماره تلفن ۴۴۹۲۲۷۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید!
[/av_icon_box]