خط تولید کورن فلکس یا سریال غلات صبحانه

از این خط می توان برای تولید کورن فلکس استفاده کرد که یکی از غذاهای مغذی با دسترسی آسان می باشد. در این خط از آرد ذرت بعنوان مواد اولیه استفاده می شود و غلات صبحانه با شکل های مختلف تولید می کنند. یکی از ویژگی های برجسته غلات صبحانه وجود ترکیبات فراوان کربوهیدرات ، فیبر، ویتامین و مواد معدنی می باشد. پودر کورن فلکس را می توان همراه با شیر ، قهوه ، ماست و نوشیدنی های دیگر استفاده کرد. می توان با تغییر قالب و بخشی از قسمت های خط تولید ، غلات صبحانه را در شکل های مختلف پف کرده ، پودری ، چیپسی و انواع مختلف تولید کرد . تمامی ماشین آلات خط تولید کورن فلکس  استنلس استیل (قسمت های در تماس با مواد ) و مطابق با استاندارهای غذایی می باشند.

ماشینهای استفاده شده در خط تولید کورن فلکس با کیفیتی در حد استانداردهای اروپایی ، کار فرآوری مواد اولیه تا رسیدن به محصول نهایی را بدون توقف انجام می دهند. خط تولید کورن فلکس در حین فرآوری به هیچ وجه باعث از بین رفتن خاصیت مواد غذایی نمی شود و مواد مورد استفاده تا زمان مصرف تازگی خود را حفظ می کنند.

ماشین آلات خط تولید کورن فلکس یا سریال غلات صبحانه  :

میکسر – کانوایر مارپیچ – اکسترودر پیچی دوقلو – کانوایر خنک کننده – کانوایر پنوماتیک – ماشین ورقه ورقه کن – کانوایر پنوماتیک – فر پخت سه لایه – بالابر – دستگاه پخت – الک(بوجار) – ماشین ذوب شکر – اسپری شکر – بالابر – رولر(غلطک) – کمپرسور هوا – فر پخت پنج لایه با بالابر – خنک کن

مشاوره و خرید

برای مشاوره و خرید خط تولید کورن فلکس یا سریال غلات صبحانه با شماره تلفن ۱ الی ۴۴۹۲۲۷۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید!