خشک کن نواری مدل BD1000

خشک کن نواری مدل BD1000 مورد استفاده برای خرما،انواع میوه،کشمش،سبزی،گیاهان دارویی و غیره

الف – فیدر
شامل هاپر ۲۰۰لیتری از جنس استنلس استیل و کانوایر تسمه ای شیب دار به عرض ۱۰۰۰میلی متر ، بطول ۱مترو با موتور گیر بکس ۱٫۵HP برای جمع آوری میوه و پخش آن روی کانوایر مشبک خشک کن .
فیدر دارای دریچه قابل تنظیم برای توزیع یکنواخت مواد می باشد .

ب-  خشک کن نواری
شامل ۹ متر کانوایر نواری مشبک ۳ متری به پهنای ۱۰۰ سانت با تسمه از جنس استنلس استیل مشبک مناسب برای شرایط غذایی تونل بمنظور خشک کردن با درجه حرارت حداکثر ۹۰-۵۰ درجه (قابل تنظیم ) و بکمک جریان هوای گرم پیش بینی شده است ، تونل دارای سه دستگاه مولد هوای گرم با سوخت گاز شهری (امکان استفاده از بخار نیز وجود دارد) میباشد.در طول تونل از سه دستگاه فن برای سیرکولاسیون هوا  استفاده شده است. روکش تونلها دو جداره و دارای عایق حرارنی در جداره میباشد. ظرفیت تقریبی خط ۶۰-۱۶۰ کیلو گرم آب در ساعت است. کل سیستم خشک کن نواری مدل BD1000 از یک تابلوی کنترل مرکزی قابل کنترل و تونلها دارای ترمومتر و ترموستات دیجیتال برای کنترل درجه حرارت میباشند. موتور گیربکس کانوایر ۳hp است. سرعت حرکت نوار بکمک اینورتر و تابلوی مرکزی متغیر بوده و متناسب با میزان رطوبت و نوع مواد قابل تغییر است.

ج- پاشش پولیش

به طول ۲ متر و با نوار از جنس پلاستیک مشبک مقاوم در مقابل حرارت دارای الکترو پمپ و قیف ۵ لیتری و سینی جمع آوری مایع اضافه.ماشین دارای ۴ عدد نازل مخصوص در قسمت بالای کانوابر و ۴ عدد نازل در قسمت زیر آن میباشد و به این ترتیب قادر است مایع را بصورت ذرات میکرونی و کاملا یکنواخت روی میوه پاشش کند.

مشخصات فنی ماشین خشک کن
مدلBD1000
ابعاد (MM)1580×۱۱۰۰×۱۲۵۰۰
وزن1300Kg
ولتاژ 380 – 200 ولت
ظرفیت 160 – 60 کیلوگرم در ساعت
توان الکتریکی مصرفی
9Hp
طول قسمت خشک کن 9000 میلی متر
عرض نوار
1000 میلی متر

مشخصات فنی هواساز
مدل BD1000
ولتاژ 380 – 200 ولت
مصرف گاز 20 – 15 متر مکعب در ساعت
ظرفیت کلی فن ها 28000 متر مکعب در ساعت
درجه حرارت
90 – 50 سانتی گراد
راندمان %90
ظرفیت حرارتی کلی هواساز 100000 کیلو کالری در ساعت

مشاوره و خرید

برای مشاوره و خرید ماشین خشک کن نواری مدل BD1000 با شماره تلفن ۱ الی ۴۴۹۲۲۷۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید!